Reklamacje

Zależy nam, aby zakupy w ANATAKA były zawsze udane. Jeśli jednak Twój produkt posiada wadę, możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Cały proces staramy się przeprowadzić jak najszybciej i jak najwygodniej dla Ciebie.

 

Jak złożyć reklamację?

 

1.  Skontaktuj się z nami

Napisz wiadomość na adres: sklep@anataka.pl w treści opisz zauważoną wadę produktu i dołącz zdjęcia, które pomogą nam w ocenie zgłoszenia.

 

2. Odeślij produkt

W wiadomości zwrotnej poprosimy Cię o odesłanie produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres naszego biura:

 

Anataka Sp. z o.o.
ul. Jana Matejki 9
91-402 Łódź
tel. 607 600 102

 

📄Pobierz formularz reklamacyjny 👉 TUTAJ  

 

Uwaga: Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

 

3. Rozpatrzenie reklamacji

 

Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki. O decyzji poinformujemy Cię mailowo.

 

W zależności od wyniku reklamacji możesz otrzymać:

• wymianę towaru na nowy — jeśli produkt jest dostępny,

• naprawę produktu,

• zwrot środków (w przypadku istotnej wady).

 

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszt ponownego odesłania produktu do Klienta ponosi Sprzedający.
Jeżeli dział reklamacji podejmie decyzję o wymianie produktu na nowy bądź o jego naprawie, produkt zostanie odesłany na adres podany w zamówieniu.





 

 

 

Postanowienia ogólne:

1.    Przedmiotem sprzedaży są produkty nowe, bez wad. W przypadku wystąpienia wad ponosimy odpowiedzialność za nie. Każda rzecz kupiona w naszym sklepie może być reklamowana przez Klienta będącego konsumentem w ramach rękojmi jeśli w ciągu dwóch lat od wydania jej Klientowi stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

2.    Reklamacje należy kierować na adres:

-    e-mail: sklep@anataka.pl ,
-    telefon: +48 (42) 244 00 10,
-    adres pocztowy: ul. Matejki 9, 91 – 402 Łódź.

3.    W reklamacji prosimy krótko podać jej przyczynę oraz Państwa żądanie z nią związane. Mogą Państwo żądać wymiany produktu na nowy, naprawy - jeżeli charakter produktu taką naprawę umożliwia lub zwrotu pieniędzy.

4.    Reklamowany towar wraz z formularzem reklamacyjnym (wydrukowanym ze strony sklepu) i (ewentualnie) dowodem zakupu należy odesłać na adres Sprzedającego. Koszt i ryzyko związane z wyborem konkretnego sposobu przesłania rzeczy do Sprzedawcy ponosi Kupujący. (Uwaga: Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek wysłanych do Sprzedawcy za pobraniem pocztowym/kurierskim.)

5.    Każda reklamacja zostanie wnikliwie rozpatrzona i o jej wynikach zostaną Państwo zawiadomieni w formie wiadomości email, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki z reklamowanym produktem, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Państwa, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku nieotrzymania w terminie żadnej informacji, uznaje się, że Anataka uznała reklamację za uzasadnioną.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1.    Anataka sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2.    Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3.    Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać telefonicznie, sms-em, e-mailem, listownie, etc na dowolny adres podany w części dotyczącej Reklamacji lub przy użyciu formularza kontaktowego na stronie internetowej.

4.    W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5.    Anataka sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do [14] dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.