Często zadawane pytania
Zwijana treść
Aktywacja konta
Instrukcja
Czy towar mogę odebrać osobiście ?
Po odbiór osobisty należy zgłosić się w biurze pod adresem ul. Jana Matejki 9, 91-402 Łódź. Dostępne metody płatności: BLIK, płatność kartą oraz gotówką.
Jaki jest czas dostawy?
Kluczowym momentem jest zaksięgowanie Twojej wpłaty. Staramy się, by przesyłka została nadana najpóźniej następnego dnia roboczego po wpłacie (lub po złożeniu zamówienia, jeśli wybierasz opcję wysyłki za pobraniem). Zależnie od tego, jaka forma dostawy została wybrana, zamówienie powinno dotrzeć do Ciebie po 24 lub 48 godzinach od momentu wysłania. Nie odpowiadamy jednak za opóźnienia wynikające z działania firmy kurierskiej DHL oraz InPost.
Jak mogę skorzystać z darmowej dostawy?
Oferujemy darmową dostawę przez paczkomaty InPost oraz firmę kurierską DHL (przy przedpłacie) dla zamówień o wartości od 249 PLN.
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
Oferujemy następujące formy płatności:
Przedpłata:
* Przelewy24 - BLIK, płatności kartą, szybkie przelewy z 20 banków, płatności odroczone i ratalne P24Now
* Przelew na konto bankowe w PLN 13 1750 0009 0000 0000 2342 0511 w BNP Paribas
Za pobraniem:
* Odbiór w paczkomacie: BLIK, płatność kartą, PayByLink, ApplePay, GooglePay
(https://inpost.pl/pomoc-jak-odebrac-przesylke-pobraniowa-z-automatu-paczkomatpaczkopunktu)
* Kurier: BLIK, płatność kartą, gotówką
* Odbiór osobisty w biurze Anataka: BLIK, płatność kartą, gotówką
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia przelewem tradycyjnym?
Wpłaty za złożone zamówienie należy dokonać w przeciągu 7 dni kalendarzowych. Po tym czasie, zamówienie zostaje automatycznie anulowane.
Jakie są dostępne formy wysyłki?
Oferujemy dostawę na terenie Polski przez paczkomaty oraz kurierów InPost.
Dostawa do paczkomatu zamówień o wartości od 249 PLN przy przedpłacie jest darmowa.
Koszt dostawy w pozostałych przypadkach wynosi:
* Paczkomaty InPost - przedpłata - 12 PLN (dla zamówień o wartości poniżej 249 PLN)
* Paczkomaty InPost - za pobraniem - 15 PLN
* Kurier InPost - przedpłata - 14 PLN
* Kurier InPost - za pobraniem - 20 PLN
* Odbiór osobisty w Łodzi - 0 PLN
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?
Kurier posiada numer telefonu klienta, natomiast nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.
Pomylony/uszkodzony produkt - co robić?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy niezwłoczne skontaktowanie się z nami pod numerem tel.607600102. Jeśli chodzi o pomylony produkt należy postąpić analogicznie tj. prosimy o kontakt pod numerem 607600102, bądź o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@anataka.pl
Czy Anataka ma sklepy stacjonarne?
Zapraszamy do naszych sklepów stacjonarnych:
Salon Anataka w Centrum Janki
ul. Mszczonowska 3
05-090 Janki
Czynne:
Pn-Sb: 9-21 Nd (handlowa): 9-20 tel: (+48) 665 300 454
janki@anataka.pl
OUTLET Anataka przy Senatorskiej
ul. Senatorska 22
00-095 Warszawa
Czynne:
Pn-Pt: 10-18 tel: (+48) 693 500 144
senatorska@anataka.pl
Jak dokonać zwrotu?
Należy wypełnić dołączony do paragonu formularz, umieścić go w paczce wraz z produktami podlegającymi zwrotowi, a następnie całość odesłać dowolnym przewoźnikiem na adres Biuro Anataka ul.Jana Matejki 9, 91-402 Łódź.
Jakim przewoźnikiem nadać zwrot/wymianę?
Wybór przewoźnika należy do Ciebie. Zwrot/wymianę/reklamację, należy odesłać dowolnym przewoźnikiem na adres Biuro Anataka ul.Jana Matejki 9, 91-402 Łódź.
W jakim czasie otrzymam zwrot należności za odesłane zamówienie?
Zwrot należności nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Dokładamy wszelkich starań aby czas oczekiwania, był możliwie jak najkrótszy.W naszym sklepie zwykle odsyłamy pieniądze w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru.
Czy mogę wymienić produkt?
Aby wymienić produkt, należy wypełnić dołączony do paragonu formularz, umieścić go w paczce wraz z produktami podlegającymi wymianie, a następnie całość odesłać dowolnym przewoźnikiem na adres Biuro Anataka ul.Jana Matejki 9, 91-402 Łódź.
Jak zareklamować produkt?
Aby złożyć reklamację, należy odesłać uszkodzony produkt wraz potwierdzeniem zakupu na adres: Anataka, Matejki 9, budynek B, 91-402 Łódź. Jak tylko rzecz do nas dotrze - obejrzymy ją w dziale reklamacji i przekażemy informację, jak rozwiązujemy ten kłopot.
Reklamacja towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym jest możliwa w dowolnym salonie firmowym Anataki. Aby dokonać reklamacji należy wraz z produktem dostarczyć oryginalny dowód zakupu (np. paragon fiskalny, fakturę VAT).
Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od dostarczenia nam towaru.
Czy mogę anulować zamówienie?
Aby anulować zamówienie, prosimy o kontakt mailowy na biuro@anataka.pl
Jak dobrać odpowiedni rozmiar?
W opisie produktu podane są wymiary dla rozmiaru 34/36 bądź XS/X. Do każdego kolejnego rozmiaru należy dodać 4 cm w obwodzie. Produkty mierzymy na płasko bez rozciągania.
Czy mogę otrzymać w jednej przesyłce dwa oddzielnie złożone zamówienia?
Jeżeli zamówienie nie zostało przetworzone przez magazyn oraz kuriera, jest taka możliwość.
Prosimy o kontakt mailowy na biuro@anataka.pl
Jak uzyskać kod rabatowy?
Kod rabatowy można otrzymać w ramach akcji marketingowej lub poprzez zapis do naszego newslettera.
Gdzie wprowadzić kod rabatowy?
Aby dodać swój kod rabatowy, należy przejść z karty "Twój koszyk" do realizacji zakupu. Tam znajduje się pole oznaczone jako "Kod Rabatowy". Wpisz swój kod w polu i kliknij "Zastosuj". Po dodaniu kodu rabatowego zobaczysz, że rabat został odjęty od całkowitej kwoty.
Czy produkt będzie jeszcze dostępny?
Dostępność naszych produktów jest aktualizowana na bieżąco. Jeśli jednak masz pytanie o jego dostępność napisz do nas wiadomość.